Közérdekű adatok

ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA

az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 1. sz. melléklete alapján

I. Szervezeti, személyzeti adatok

1Az Önkormányzat hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségeiPáty Község Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala
Székhely: 2071 Páty Kossuth utca 83.
Postacím: 2071 Páty Pf.18.
Tel: +36-23-555-531

hivatal@paty.hu
http://www.paty.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT elérhetőségei:
Tel.: +36-23-555-531

2071 Kossuth Lajos u. 83.
ugyfelszolgalat@paty.hu
2A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladata

Szervezeti felépítés

3A Polgármesteri Hivatal vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

Vezetők

4A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

Vezető: Kovács Judit (Igazgatási és Ügyfélszolgálati Iroda vezetője)

Ügyfélszolgálat
:
Tel.: +36-23-555-531
hétfő: 7.30-18.00
kedd: 7.30-16.00
szerda: 7.30-16.00
csütörtök: 7.30.-15.30
péntek: 7.30-12.00
(ebédszünet: 12.00-13.00)
ugyfelszolgalat@paty.hu

Polgármesteri Hivatal Szakirodáinak ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 13:00 – 18:00
Szerda: 8:00 – 12:00, 13:00-16:00
Péntek: 8:00 – 12:00

5Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetőségeAz Önkormányzat Képviselő Testülete és Bizottságai:
Képviselő és bizottságok
6Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adataiIntézmények
7Az Önkormányzat többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, az Önkormányzat részesedésének mértékeGazdálkodó szervezetek
8Az Önkormányzat által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai-- feltöltés alatt --
9Az Önkormányzat által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye-- feltöltés alatt --
10Az Önkormányzat által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő nevePátyi Kurír
11Az Önkormányzat felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adataiPest Megyei Kormányhivatal; 1052 Budapest, Városház u. 7.

Utolsó módosítás: 2013.01.21.

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

1Az Önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövegeÖnkormányzati hatásköri: https://kormany.hu/dokumentumtar/onkormanyzatok-elektronikus-hataskori-jegyzeke-2021-i-negyedev
SZMSZ
2Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven---
3A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai-- feltöltés alatt --
4Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről

Eljáró szervek

Letölthető dokumentumok

Illetékek, díjak

Útmutatók, tájékoztatók

5
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények-- feltöltés alatt --
6
Az Önkormányzat által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei-- feltöltés alatt --
7
Az Önkormányzat nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke

Pátyi Kurír
ingyenes közéleti kulturális havi lap, minden háztartásba kihordva

8
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza

SZMSZ

Testületi ülések helye: 2071 Páty Kossuth utca 83. Polgármesteri Hivatal, Nagyterem

Előterjesztések

Jegyzőkönyvek

Tervezett ülések

9
A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától
Napirendi pontok
10
Az Önkormányzat által közzétett hirdetmények, közlemények
Hirdetmények
11
Az Önkormányzat által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
12

Az Önkormányzat által végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

-- feltöltés alatt --
13
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve
Jegyzői utasítás
+ melléklet
14
Az Önkormányzat tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
Statisztika Áll.hat2010.pdf
Statisztika önk.hat2010.pdf
Hatósági Statisztika 2010.pdf
statisztika all_hat_2009.pdf
statisztika onk_hat_2009.pdf
15
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
jelenleg nincs
16
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
jelenleg nincs
17
Az Önkormányzat kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
jelenleg nincs
18
Az Önkormányzatra vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista
jelenleg nincs
19A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető közadatok listája, valamint azok rendelkezésre álló formátumajelenleg nincs
20
A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változatajelenleg nincs
21
A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásért fizetendő díjak általános jegyzékejelenleg nincs
22
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatásjelenleg nincs
23
A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölésejelenleg nincs

Utolsó módosítás: 2013.01.21.

III. Gazdálkodási adatok

1
Az Önkormányzat éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója

Költségvetés 2007
Költségvetés 2008
Költségvetés 2009
Költségvetés 2010
Költségvetés 2011
Költségvetés 2012
Költségvetés 2013
Költségvetés 2014
Költségvetés 2015

Költségvetés 2016 - 2022


2009 1/2 és 3/4 éves
Számviteli beszámoló 2010
Számviteli beszámoló 2011

Költségvetés végrehajtása:
2007: 11/2008 (IV.28.)
2008:
07/2009 (IV.27.)
2009:
12/2010.(V.3.)
2010: 7/2011.(IV.28.)
2011: 8/2012.(IV.26.) + m.
2012: 9/2013.(IV.25.) + m.
2013: 8/2014.(V.5.) + m.
2014: 6/2015.(IV.29.) + m.
2015: 7/2016.(V.30.) + m.

2017-2021

2
Az Önkormányzatnál foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

Foglalkoztatottak száma

Munkabérek, juttatások

Egyéb juttatások

3
Az Önkormányzat által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond
-- feltöltés alatt --
4
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével
A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött - általános forgalmi adó nélkül számított - ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő - egy évnél hosszabb időtartamra kötött - szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani
Közzététel a Pénzügyi Iroda oldalán
5
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
jelenleg nincs
6
Az Önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések
nem volt ilyen
7
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
jelenleg nincs
8
Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
Közbeszerzések

Utolsó módosítás: 2022.04.15.

Közadat archívum

Polgármesteri Hivatal:

2071 Páty Kossuth utca 83.
2071 Páty Pf. 18.

Tel.: +3623555531
Fax: +3623344540

e-mail: ugyfelszolgalat@paty.hu


Ügyfélfogadás:

Hétfő: 13.00 - 18.00
Szerda: 08.00 - 12.00 
13.00 - 16.00
Péntek: 08.00 - 12.00

Polgármesteri Hivatal:

Ügyfélszolgálat:

Kossuth Lajos u. 81.

Tel.: +3623555531
hétfő: 7.30 - 18.00
kedd: 7.30 - 16.00
szerda: 7.30 - 16.00
csütörtök: 7.30 - 15.30
péntek: 7.30 - 12.00
(ebédszünet: 12.00-13.00

Községüzemeltetés(PVK):

Tel.: +36308382879

+3623343994

Web: http://pvk.hu
e-mail: pvk@pvk.hu

Közterület-felügyelet
07-22 óra között hívható telefonszám:
+36 30 2071 777

Körzeti megbízottak

Pethő Mihály c. r. törzszászlós
Tel.: +36 70 502 0586

Fehér Tamás
Tel.: +36 30 494 6281

Pátyi Önkéntes Tűzoltó Egyesület
Tel.: +36 20 2071 105

Gyepmester

Kincses Imre
Tel.: +36 70 626 7378

Tuncsik József
Tel.: +36 20 972 8231

2022 Páty önkormányzata - created by dwiki & szeor